30 Oktober

Japp, då uppdaterar jag igen! Fast det verkar inte som om någon läser längre.. Förutom svärmor då och några få kompisar ^^
Elias fyller snart en månad. Det känns som om man alltid haft honom samtidigt som det känns som det var igår man kom hem med honom. Tiden går fort =) Jag älskar mamma rollen även att det innebär lite sömn. Fast han är en mycket snäll unge. Han är lugn och gnäller inte alls mycket men man sover ju inte mer än max 3 timmar i rad innan det är dags att mata och förhoppningsvis somna om igen. Inatt sov jag 4 timmar allt som allt men jag sov 2 timmar på eftermiddagen då Björn och Niklas var ute och gick med honom. farbror Niklas ja, han är här över helgen :) Får inte glömma att ge ett STORT GRATTIS till Elias moster som oxå ska ha bebis!! SÅÅÅ glad för hennes skull :D

ska försöka uppdatera oftare för er som fortfarande läser =)





Kommentarer
Svärmor

jag läser. Det är ett previlegium att få läsa om er vardag, era glädjeämnen. Tittar ju förstås även i bilddagboken, är så stolt över er. Vi syns snart.

2009-10-30 @ 19:39:48
Tina S

det gör du rätt i att göra:p

Tiden går fort, tycker det var igår som du hade bestämt att han skulle heta Elias:P

2009-10-30 @ 21:04:28
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Jonna

Ja lova o skriva mer jag laser varje dag gumman!!!

2009-11-01 @ 14:28:58
Liv

Är helena gravid? vad kul!! gratulera så mkt :) hur långt gången är hon?

2009-11-02 @ 14:57:27
URL: http://livleverlivet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0