1 Oktober

Jag går fortfarande och väntar... på tisdag är det beräknat att den lilla/lille ska komma men  trots alla förvärkar och slempropp och allt vad det heter å börjar jag fundera på om jag kanske kommer gå över tiden.. sååå tråkigt att bara gå och vänta. Björn ska börja jobba förmiddag nästa vecka men han tror att det blir bebis i helgen så vem vet hur det blir med det? Tinas gissning på torsdag var ju helt fel ;)



När vi var i Växjö sist passade Björn på att göra ett intagningstest till mensa (som jag antar att alla förutom min mamma vet vad det är...) Igår fick han beskedet att han blivit antagen. Enligt resultatet har han en IQ på 135 eller högre vilket är mer än hos 99% av befolkningen *stolt* Han är inte bara snygg, han är smart också :D



Igår fick Emelie oc Stefan åka till BB äntligen och klockan 09:13 föddes deras dotter... Emelie vann med andra ord, nu återstår bara jag och Johanna :D Grattis till den lilla flickan,

Det gjorde ni bra *stol faster*





Kommentarer
Tina

Neee,... men då kommer de nästa torsdag helt enkelt:P Gratta honom!!

2009-10-02 @ 19:40:11
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Anna

Grattis till er :) Hoppas allt gått bra!

2009-10-05 @ 14:17:36
URL: http://alexandersliv.blogg.se/
Jösse

Grattis till lilla gossen!Här får man gå den långa vägen för att ta reda på om ngt har hänt ;)

2009-10-07 @ 06:30:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0