25 April

Jag har varit lite sjuk hela veckan men i fredags kväll slog det ut på riktigt =( Nu är jag duktigt sjuk och har ingen röst kvar. Björn kände sig också lite krasslig och Elias har varit ovanligt gnällig idag så det ser ut som om jag fört över allt till dom =(

Elias har fått en fixidé att han ska vakna vid 1-2 på natten och ha välling men efter ett snack med BVC har jag förstått att det går att vänja han av med det. Han är inte hungrig utan det är en rutin vi "råkat vänja" honom vid *tystnad* Natten efter det vaknade han vid 3 och ville ha mat. Jag klappade, pratade, var tyst, tände lampan, stängde på speldosan och gjorde allt jag kunde komma på utan resultat. Vid kvart över 4 tänkte jag att nu jävla är det tidigt morgon och inte natt så han fick välling och somnade om. Natten efter det vaknade han vid 3 igen men denna gången var han så trött att jag valde att stå ut och vid 4 somnade han om igen. Nu har det varit bra i tre nätter, han gnäller lite men vaknar inte...



Kommentarer
tina

jag skriver inte så mkt blogg längre:P Jao jag tycker vi måste ses snart asså! det är ju bara en tågresa mellan oss :D Sen nu är det ju vår och allt :D



När började er lille kille sova hela nätteR? plus sova i sin egen säng? Kenny har en fix ide att han vägra sova i sin säng.. ska sova nära mamma..

2010-04-25 @ 20:33:09
URL: http://onodiginfo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0