30 December

Elias farmor, farfar och faster var här på besök och denna gångne var Elias glad från första stund. Dom var bara här ett dygn men vi hann med ganska mycket på den tiden. Elias fick mycket fina julklappar som han lekte med för fullt även om han inte är så intresserad av att just öppna paketen. Förhoppningsvis ska vi upp och hälsa på Björns familj redan om en månad igen, det är ju lite tråkigt att dom bor så långt borta :/

Vi såg framemot julen men inte just för alla paket utan för att Elias äntligen skulle få träffa tomten! Elias älskar allt som har med tomtar att göra men till vår stora förvåning tittade han bara rakt igenom tomten som kom för att lämna klapparna på julafton. I år samlades vi alla syskonen hemma hos mamma med sina respektive och barn. I vanlig ordning blev det mat, kalle anka och sedan jultomte. Barnen verka glada över sina paket  och vi ”vuxna” njöt framförallt över att alla var samlade (eller nästan alla i alla fall…). På kvällen gjorde jag och Björn som vi gjort varje år – vi tände en brasa och bytte julklapparna vi själva köpt. Mysigt men också ett bra sätt att stressa ner efter en dag med lek och stim. I år fick jag bland annat en matberedare och Björn fick ett korsordsyatzi. Lite svårt att köpa allt man vill då Björn fyller år i början av januari, jag bruka därför spara de bästa klapparna till sist vilket jag även gjort denna gången ;)

Jag lägger bara ut några bilder här, betydligt fler bilder finns på min facebook och bilddagbok där ni får lägga till mig om ni är nyfikna ;)


Kimmo och Stefan



Mamma och Elice




Tomten (ser ni vem det är?)





Hoppas alla haft en god jul =)

 

 

 



Kommentarer
Sandra

Ojoj..tackar.

Jag höll på och fiffla med den..men jag hade för höga förhoppningar. E ganska så kass på det här med html-koder ska jag erkänna. Men det blev ganska bra såhär =)



Din var ju inte heller dum, har du bergis gjort allt detta själv, då får du mycket cred hära.

2011-01-04 @ 00:45:16
URL: http://vaniljkrans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0