10 Februari

Dags att ta tag i bloggen på riktigt känner jag, varit lite för slö sista tiden *Bättring*

Jag har hunnit med en hel del men samtidigt ingenting. varit lite i Nybro och hälsat på syster, var i kalmar för någon helg sedan och festade till det med Ivana. Trevligt förutom att tåget var inställt, vet inte när det till slut rullade in på station, jag gav upp efter mer än 2 timmars väntan. Men i kalmar var det kul, lite kallt bara. Mycket snö fortfarande och jag är nog ganska ensam om att tycka det är mysigt?

Till helgen får vi besök av Elias farmor, farfar och faster. Välkommen tillbaka till Sverige, skulle velat se era miner när ni steg av flyget och fick se all snö *HE HE* Ska bli trevlig att ses igen, var ju nästan 1½ månad sedan sist och det känns lite länge. Elias gör många framsteg och det är nästan så jag fäller en tår när jag tittar på honom *stolt*




Kommentarer
Ivana

vilken underbar bild gumman:)

2010-02-11 @ 17:35:47
URL: http://ivanab.blogg.se/
Louise

Nu kom man äntligen in på bloggen :D jättefint gjord ! strålande. Dock hann vi ju inte komma ner den här helgen. men snart ses vi i vilket fall :)

Pussa Elias från mo'i.. KRAM på eeeeer

2010-02-12 @ 11:06:31
Anonym

Vad Elias har växt!! Tyvärr kan vi ej komma denna helg ( heller) börjar bli för många återbud!!! Om två veckor gör vi ett nytt försök. Ska vi mycket kul att träffa er alla igen.

2010-02-12 @ 12:11:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0