27 Februari

Elias farmor, farfar och faster kom igår och åkte idag. Var trevligt att ha dom här igen. Jag kände mig lite dålig igår men vi var i säng redan vid elva så det kvittade. Elias har varit glad över besöket och därmed inte vidare pigg på att sova ;)

Vi kom hem från Stefan och Emelie för en liten stund sedan. Vi spelade "kampen mellan kvinna och man" men jag förvånar nog ingen då jag säger att tjejerna vann OCH att killarna fuskade igen.. eller rättare sagt stefan fuskade igen ;) Pajen jag bakade var mycket god vill jag tillägga ;)

Nu ska jag ner och se melodifestivalen med mannen min, Elias sover gott sedan en timma igen, får se hur länge det varar =)





Kommentarer
svärmor

Lite tankar!! det är en väldig omställning att få barn, plötsligt är en liten baby medelpunkten. Trötthet, nattvak, glädje, hormoner. Det tar tid att komma igen

Tycker ni är jättebra föräldrar till den lille, han har det BRA!! Ta väl hand om er. skönt att han sover bättre nu.

2010-02-28 @ 12:13:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0