13 Januari

Idag har jag varit hos mamma största delen av dagen. Björn behövde sova ut nu när han börjat jobba natten så jag har hållt mig borta ;) Var på BVC med Elias också. Han hade gått upp lite lite men inte så det var någon fara. Sist jag var där verkade tanten lite sur över att jag gav han tillägg en gång om dagen (på kvällen) men jag brydde mig inte eftersom han inte verkade få i sig tillräckligt och VEM HADE RÄTT *flin* Vacciverade honom också, en sprtuta i varje ben så hon ligger inte på plus i hans ögon nu ha ha. Duktig kille, skrek till men glömde lika fort =)
 




Kommentarer
Carolina Franksson

Dumma Bvc tant i emmaboda... Klart du ska ge tilllägg på kvällen om du tycker att han inte verkar nöjd... Jag få ofta ge Ellie tilllägg på kvällen eftersom hon verkar vilja bunkra upp extra inför natten.. hon sover mycket bättre då... Här i växjö tycker bvc att det ä bra o absolut inte fel o ge lite extra om barnet inte ä nöjd....kram på er

2010-01-22 @ 09:18:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0