9 Januari

Nu var det ett tag sedan sist och efter viss påtrycking från Ida så tar jag tag i saken och uppdatera - vågar inte annat ;)

Julen firade vi hos Björns familj i Sya. Mycket mysigt med tomte och allt som man ska ha på julen. Dock saknade jag mamma såklart och resten av syskonen. Vad är väl julen utan mamma som slavar vid spisen, Helena med sina spydighet, Jonas med sitt smarta prat, kimmos tjat om när tomten ska komma, Tapios tjat om varför tomten ska komma och stefans ätande på allas tallrikar he he Min familj är lite speciell den ;) Men som sagt, julen i sya var alldeles, alldeles underbar! Tack ännu en gång familjen karlsson :)

Nyår firade vi helt otippat hos Puki och OLAla. Trevlig men man märker ju att man blivit gammal. Redan vid halv elva ville Helena och jag gå och lägga oss och Björn höll på att somna framför teven. Men vi höll ut och skålade in det nya året, fast jääävligt dåligt med fyrverkerier måste jag säga. Det var tomt efter en kvar...

Björn har hunnit fylla år oxå =) Pappa Björn fick en fin födelsedag även denna gången, han klagade inte i alla fall ;) Nu måste jag ner och umgås med Kimmo och Björn, Kimmo sover över inatt så det lär bli massa teve spel ^^

kram på er och god fortsättning ;)



Kommentarer
Tina S

Leka snart kanske????

2010-01-11 @ 16:43:24
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Tina S

Leka snart kanske????

2010-01-11 @ 16:43:26
URL: http://onodiginfo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0