13 Juli

Idag blev det en tripp till Kalmar och Öland. Elias ÄLSKAR vatten och tar varje chans han får att plaska. Han är inte feg heller - rätt ut ska han utan att tveka. Lika vattentokig som mamma sin ;) Vi var och badade med Stefan och Emelie och barnen i förrgår och Elias ville inte upp ur vattnet till skillnad från Alva som ville sitta i lugn och ro och äta sand hellre än bada :D

I torsdags var jag, Emelie, Stefan och Ola på Casablanca. Nu har ju grillkvällarna kört igång igen, inte för att jag kommer vara ute mer för det men i alla fall. Vi hade jävligt kul och vissa blev jävligt fulla. Inte jag då såklart... jag hade inga problem med att gå upp dagen efter då Fidde kom på besök. Länge sedan man träffade honom i övrigt men han lever och mår bra som tur är :)


Min Emelie är ett huvud eller två längre än mig men ibland är hon snäll och böjer sig ner till min nivå *he he* Nu blir det sängen. Björnen sover nere inatt då han anser att det är svalare där.. i och för sig har han rätt. Vi satte luftavfuktaren på övervåningen där vi sover och den visade 80%.. Det kan fan inte stämma.. eller? Kan det?



Kommentarer
EM

Syftar du på någon särskild när du skriver att vissa blev jävligt fullla? förstår inte alls va du pratar om?? ;-)

2010-07-18 @ 22:24:35
URL: http://tartmorsan.blogg.se/
Bimbo Boy

Åh tack så mycket! :) Välkommen åter! Kram

2010-07-19 @ 13:06:21
URL: http://bimboboy.com/blogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0