18 Juni

Vilken natt jag haft! Vid typ halv ett vaknade Elias och var helt förtvivlad. Jag försökte ge honom nappen och lite annat som bruka funka men utan resultat. Till slut lyfte jag upp och gick runt lite med honom i famnen. Då blev hans till slut tyst men ville han sova? Icke. Jag la honom bredvid mig i sängen och han hade massor att berätta. Klockan närmade sig två, sedan tre men min lille son tittade bara på mig med stora ögon och hade inga planer på att somna om. Strax efter tre kom Björn hem från jobbet. Vid kvart i fyra gav vi Elias välling och *tadaaa* han somnade äntligen. Vid halv åtta var det dags att gå upp igen.... Normalt sätt sover han duktigt så man ska absolut inte klaga :)

Så som ni förstår har det varit en sliten dag med 3½ timmers sömn. Mamma tog Elias en stund men jag skulle få besök av Anna så det var ingen mening att sova. Har tittat på film och svullat massa chips med Björn ikväll men så snart han sett klart matchen på teve blir det sängen *Äntligen*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0