3 Juni

I helgen var vi hos Björns familj i Sya. Resan gick bra men sista halv timmen var Elias sur vilket man kan förstå efter tre timmars bilfärd. I Sya blev det god mat (som alltid) och melodifestivalen även om det inte var lika kul att titta då Sverige inte kom med. Någon mer än jag som tyckte vi skickade fel låt och att det var ovanligt tråkigt i år? Firade min 1:a mors dag oxå *mys*

Elias har varit lite febrig i två dagar men idag var han plötsligt bra. Hittade en tand som ploppat upp och då är det väl inte lustigt att man är lite sur? Har hittat två till som är på g, hade säkert tittat fler om han inte varit så envis och gjort allt för att hålla mig borta från hans mun. En majsbåge senare hade jag fångat tanden på kort dock *he he* Mycket skönt väder vi haft, hade jag inte varit klock och använt solskydd hade jag varit rödast i emmaboda nu (efter min mamma det vill säga he he). Elias tyckte det var mycket skönt att vara ute i värmen men inte lika kul att sova i ett varmt sovrum. Han sover dock äntligen =)

 

Mammas cooling <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0