18 Mars

Elias mår bättre men vi fick åka in till kalmar igår då han rivit sig i ögat och jag blev lite orolig. Det såg inte så farligt ut på förmiddagen men på eftermiddagen och kvällen tyckte jag det var otäckt. Dock var det inga problem eftersom det inte var pupillen som blivit skadat men blev det inte bättre under natten skulle vi hämta ut droppar till ögat. jag tycker inte han blivit bättre idag så jag ska snart till apoteket. Läskigt när dom små blir sjuka, man vet inte hur eller vad man ska göra. Febern är borta i alla fall men aptiten är inte som den ska vara ännu..

Jag skriver fortfarande på boken så fort jag hinner, vill ha den klar nu och är trött på att gå igenom och leta fel hela tiden. Har gett mig själv en månad så vi får väl se... forhoppningsvis har jag snart min "bok" i handen :D





Kommentarer
farmor, svärmor, mor

Skönt att Elias mår bättre. Hoppas du fått sova ut ochså. Vi syns snart förhoppningsvis.

2010-03-18 @ 16:57:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0