23 Mars


I Lördags när Björn var ute passade jag på att kolla mailen så jag tog med Elias och la honom på golvet framför mig. Plötsligt hörde jag honom säga "mamma" kort och gått. Jag tittade på honom och sa typ "va?" Ha Ha Sen kramade jag honom såklart ;) När Björn kom hem berättade jag men det hade jag inte behövt för en stund senare hörde man Elias säga "mamaoala hmmmmm hmrf MAMMA" ha ha *stolt* Nu väntar jag åtåligt på att han ska säga det en 3:e gång ;)

Läste på expressen om en kvinna som misshandlade en 11 månders gammal baby hon var barnvakt åt. Pappan hade satt upp en videokamera som avslöjade hur hon sparkade, slog och kastade saker på den försvarslösa lilla babyn. Jag blev så arg och samtidigt så ledsen, hur fan kan man göra en sådan sak?! Jag hoppas dom någon hittar henne och plågar henne någon fruktansvärt! Man mår illa
när man tänker på att det finns såna människor...

Elias har börjat äta igen, han hade en period då han inte vill äta annat än mycket lite åt gången. Men annat än mjölkersättning och gröt går inte. Ger jag honom frukt eller potatis får han en kräkreflex... Men huvudsaken är väl att han äter? jag ger mig dock inte ;)

Kan inte sluta lyssna på denna:




Kommentarer
Jonna Walden

Jag laste just den med och ja fy fan vilken manniska...Javla odjur. Dods straff minst. Hur fan kan man gora nagot sant. Usch nu e jag allt duktigt arg.

2010-03-26 @ 11:01:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0