19 Maj

Idag har jag lunchat med min Lisa och imorgon blir det en favorit i repris ^^ Jag och Björn skulle åkt till Kalmar men vi har fel på bilen så det blev till att stanna hemma. Han skulle lämnat blod och vi skulle tittat på ett valv till vardagsrummet men det får bli en annan dag. Det ser ut som om det löst sig med det lutande taket i alla fall *hoppas* Men det återstår att se...
I örvigt är jag fortfarande lite förkyld men det går framåt. Elias är lite snorig han också men det stoppar inte honom från att hålla mig igång. Han hasar sig omkring som en vilde över hela våningen! Man lägger han på filten och hinner inte mer än hämta något i köket så har han försvunnit in under bordet eller ut i hallen :D

 



Kommentarer
Tina

han är så söt :D

2010-05-19 @ 08:16:24
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Anonym

Sötnos!! Längtar att träffa er alla.

2010-05-19 @ 21:34:57
Chili

naw så söt:)

2010-05-26 @ 13:19:23
URL: http://strangebakery.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0