25 Maj

Ska snart lägga mig i badet. Badade Elias för en timme sedan och nu sover han sött - mätt och belåten. Ska kladda ihop lite scones till maken min oxå innan jag tag min bok och låser in mig i badrummet. Björn är hemma från jobbet med ryggskott stackarn. Ska till Kalmar på torsdag till en kiropraktik som förhoppningsvis gör att det blir bättre.

Jag har lagt ut massor av kläder på tradera och då menar jag MASSOR. Skönt att bli av med det jag inte använder eller kan ha längre. Måste skaffa nya kläder *klappar mig på magen* Är jag den enda som byter garderob efter graviditeten? Tycker det är mycket tjat om att gå ner till sin gamla vikt efter att man fått barn (gärna lite till).. Jag är 3-4 kilo ifrån vad jag vägde innan jag fick Elias men som jag ser det finns det bara mer av mig att älska, jag har ärligt talat inte gjort något alls för att gå ner det jag gick upp, jag har haft fullt upp med att njuta av min familj och det som kom ut ur magen ;)

 



Kommentarer
Em<3

mer o älska passar mig bra:-)

2010-05-26 @ 23:01:21
URL: http://tartmorsan.blogg.se/
Tova

tycker du gör rätt i som inte fokuserar för mycket på att "gå ned gravidkilona"! Finns ju så mycket annat att tänka på som du säger :) tycker det är läskigt med all vikt-hets idag...

själv försöker jag inte tänka på det heller, men det mesta har försvunnit genom amningen hittills hehe

2010-06-01 @ 16:07:40
URL: http://trasslet.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0