17 November

I helgen var vi hos Stefan och Emelie och åt middag. Vi spelade Buzz och drack lite vin vilket var precis lika trevligt som det låter. Elias bläddrade i en serietidning och Stefan pekade på framsidan och sa "kalle Anka". Alla vek sig av skratt då Elias sa detsamma utan några som helst talfel.... om han kan säga det borde det väl inte vara så svårt att säga farmor eller mormor?!?

Firade Björns andra fars dag i söndags :) Passade även på att uppvakta Tapio men min far i Örsjö var inte hemma så jag får ta mig an honom i veckan om han inte har fullt upp med jobbet. Ska ringa imorgon och kolla läget...

Syrran och Elice hälsade på i Måndags, jag får aldrig nog av dom *mys* Det blir nog min tur att ta mig till Nybro snart :)

Björn och jag har kommit fram till att vi ska ta tag i huset. Rum för rum ska vi gå igenom och ändra om så att vi äntligen blir nöjda. Vi ska börja med Elias rum och förhoppningsvis ska det bli klart innan månaden är slut. Det svåra blir golvet, vi vet inte om vi ska byta platmatta nu eller vänta... fast i och för sig ska han bara sova där, lekrummet ska ju bli på nerevåningen så kanske går det att vänta? *hmmm* Tänk Tänk....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0