24 Oktober

Helgen har gått förbi igen dock blev inget som planerat. Skulle åkt till Kalmar och firat Emelutt men det blev inte så. Har därmed en utgång till godo om någon är intresserad av att göra stan osäker med mig? ;)

Igår var mamma och Kimmo här så kvällen gick åt till att äta gott och spela massa wii. Jag skrattade så mycket att jag har träningsvärk i magen idag. Björn och Kimmo på lag - behöver jag säga mer? Mamma och jag vann stort! På natten vaknade jag av att Björn fick larm och var borta i flera timmar. Hade svårt att somna om men Elias sov till nio så vad gjorde väl det? På eftermiddagen fick björn larm igen... dock hann han komma tillbaka lagom till mamma och Kimmo dykt upp för revansch...


NU har jag föresten skickat iväg min "bok" till några förlag. Jag valde ut sex stycken och väntar nu med spänning på vad dom ska säga. Risken är väl inte stor att dom är intresserad med tanke på hur många som skickar in dagligen men så får man inte tänka. Jag är nöjd i alla fall och det är huvudsaken... *ler stort* Vill passa på att tacka Marielle, Björn och Lisa som läst boken och hjälpt mig med stavning men framförallt stärkt mitt ego – Love you <3

 


Du säger att du leker med tanken om att va min ängel tills jag dör,

Jag säger lek, lek med tanken

Det är det som tankar är till för...

 



Kommentarer
marcus p

bara säg till när du vill gå ut så ordnar vi det med en bra förfest å utgång=)tjing



/terrormannen;)

2010-11-02 @ 21:47:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0