19 september

Dags för uppdatering, tur att Ida har koll på mig ;)

Det har varit lite mycket att tänka på senaste veckorna som dock är lite för privat för att skriva om här tycker jag. Kan väl dock säga att det  visade sig inte vara någon fara och nu kan allt återgå till det vanliga igen
:)

Elias farmor och farfar var här över helgen och äntligen blev det lite gjort i hallen. Alltid lika trevligt när dom är här på besök :)
Synd bara att Elias är sjuk. Det började med en gnällig natt men fortsatte med en rinnande näsa. Natten till fredagen var han mycket ledsen och kunde bara sova om han fick ligga hos mig = 2½ timmes sömn för min del allt som allt. Han vaknade inatt också men inte lika mycket. Näsan rinner fortfarande och till råga på allt har även Björn blivit sjuk :S

 


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0