1 April

Idag fyllde man 27 år… tiden går fort. Tyvärr blev det inte som tänkt eftersom jag varit sjuk och fortfarande inte är helt frisk. Så för att inte smitta syskonbarnen flyttade vi på firandet. Idag på morgonen var mamma och Tapio dock här med blommor och paket. Jag fick krämer och en ljusstake (äntligen!). Sedan på eftermiddagen kom Ell och hälsade på, hon hade bakat för min skull *mys*. Kimmo kom också förbi i knappt två minuter så egentligen räknas det inte ;) Björnen hade skrivit en dikt som har hur fin som helst. Han skrev om en gåva som var mer värd än allt annat i hela värden. Ihop med dikten fick jag ett litet paket och i det fanns en bild på oss – familjen. För det bästa här i livet kan man ju inte köpa för pengar :) Efter att han så fint sagt det gav han mig två paket till – en mobil och en kamera….  Det är nästan så att man kan kalla mig för bortskämd ;)


Nu sover Björn och Elias och jag ska göra detsamma. Sovmorgon för min del imorgon vilket jag ser framemot :)





Tack alla som gratulerat mig <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0