17 December

Nu har Björnen påbörjat sin julledighet till vår stora glädje och jag ser framemot att ha honom hemma i tre veckor *mys* Igår tittade vi på jägarna 2 som var helt okej, Peter Stormare är lika bra som alltid :) En halvtimme in i filmen började dock Elias att skrika. Jag antar att han hade drömt något otäckt för han var otröstlig vilket ledde till att han fick ligga intill Björn i soffan där han somnade om ganska direkt.

 

Elias har annars varit duktig och sover numera i sin säng även om han ibland är lite envis och vill vara uppe och leka. Något han tycker är roligt är att han kan gå ur sängen och själv gå in till oss på morgonen. Idag till exempel vaknade jag av att han låg mellan oss. ”God morgon älskling, när vaknade du?” frågade jag och snabbt svarade han ”halv fyra” HaHa Men det var lögn, klockan sex vaknade han idag :P

 

Magen växer mer än förväntat trots att vågen inte visar alltför stora förändringar. På måndag går vi in i vecka 20 redan men andra gången känner man sig faktiskt bara tjock. Det är först när bebben sparkar som man kommer på att man faktiskt ÄR gravid. Har blivit tvungen att inhandla mer kläder veckan som gått (med Björns pengar såklart som han säger är våra…). Hoppas dom passar också bara, kläderna jag hade då jag väntade Elias måste ha krympt i tvätten för dom passar ju inte längre ;)



Elias hjälper pappa att skapa musik i studion =)




Kommentarer
Ida

Elias är ju stora killen nu! Måste vara mysigt att få ett sånt uppvaknande på mornarna =) Klart kläderna har krymt! Kan ju inte bero på nåt annat :P Tycker allt vi måste ses snart, ni har inte vägarna förbi Kalmar någon dag snart? Kanske vill komma över och ta en fika tänkte jag =)

Kram

2011-12-17 @ 19:12:51
URL: http://www.minbebis.com/blogg/scroll


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0