17 Februari

På alla hjärtans dag blev det inte som vi planerat så vi bestämde oss för att gå ut och äta på onsdagen utan Elias. Igår (bara några timmar innan vi skulle åka) satt Elias på sin nalle puh bil och hade hur skoj som helst. Plötsligt fick han för sig att luta sig fram och föll rätt i golvet med ansiktet först. Jag lyfte upp och tröstade honom eftersom han självklart blev ganska ledsen. När jag tittade på honom såg jag hur det bokstavligt talat pissade blod. En snabb titt fick mig att tro att han slagit ut tänderna. Jag tröstade honom och ringde sedan till BVC som sa att jag skulle ringa till tandläkaren. Jaha… sagt och gjort. Elias gillade inte tandläkaren men det gick bra i alla fall. Inga tänder var lösa men han blödda fortfarande 4½ timme efter fallet. Vi fick en ny tid för att se att det läker som det ska. Tydligen ska man kolla upp sådant eftersom ett till synes ofarligt fall kan ge skada på tänderna längre fram… men men. Det blev ingen resa till Kalmar men huvudsaken är att han mår bra =)


Jag var uppe halv fem idag för de ringde från mitt gamla jobb och ville ha hjälp. Jag är ju hemmafru men några dagar här och där är ju bara kul. Jag älskar jobbet och de jag jobbar men så man får vara glad så länge man får vara med :) Har bara idag också sedan får vi se hur det blir…. "Mormor" är snäll och har Elias under de timmarna, vad skulle jag göra utan henne <3

 


Mammas lille klant...



Kommentarer
Ivana

Stackars lilla Elias. Hoppas det inte blir allvarligare än vad varit..

2011-02-17 @ 18:17:26
william

men gud stackrs honom;O

att pissa ut blod är aldrigt roligt.

synd att era planer inte blev av också;D



SV; visst är dom gulliga:D

2011-02-17 @ 18:58:20
URL: http://cookieboy.blogg.se/
emelie Nordmark

vilken tur att allt gick bra med lillkillen..

2011-02-17 @ 19:57:06
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0