12 Juli

OjOjOjOj OJ va vi fått mycket gjort. Elias farmor och farfar var här i några dagar och hjälpte till, under den tiden tog Björn och Ingemar tag i staketet som nu är klart och gör att Elias inte kommer någonstans HeHe Birgit var en ängel och passade Elias så att jag kunde måla. Under de tre dagarna hann vi med en hel del och inte slutade vi då de åkt. Under en hel vecka slipade, tvättade och målade jag fönster och allt annat jag kom åt medan Björn lekte med Elias från morgon till kväll. Nu är det bara dörren och ett fönster kvar sedan är alla nedre fönster klara – ÄNTLIGEN! Jag har världens underbaraste svärföräldrar, det har jag verkligen. Folk som säger att deras är bra har inte träffat mina <3 


Igår åkte vi till Kalmar för att handla, planen var att vi skulle åka vidare till Öland och bada men så långt hann vi aldrig. Utanför Media Markt stod en monstertryck parkerad till Elias stora lycka. Jag trodde den bara stod där som prydnad men då vi var inne och handlade på Citygross hörde vi hur bilen startade. Det mullrade högt då Elias tittade på mig och ropade ”brummm brumm” med ett stort leende. Jag sprang ut men då var visningen över *Typiskt*


Precis när vi var klara att åka vidare fick vi veta att monstertrucken skulle ha en uppvisning till. Bada kunde vi göra vilken dag som helt men det är inte varje dag man har chansen att se en Monstertruck flyga över två bilar… så, vi stannade. Elias blev sjövild då han såg bilen komma körandes HaHaHa Hela vägen hem från Kalmar tjatade han om ”traktooooorn” och även att han var trött var han på gott humör :)

  

 

 






Kommentarer
svärmor

vilka fina ord. Vi hade det verkligen trevligt på alla sätt.

2011-07-12 @ 18:04:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0