14 Juni

Soheil åkte igår efter att ha varit här under några dagar. Fan, det var 14 månader sedan han var här sist. Tiden går fort men när man väl ses är det som om man aldrig varit ifrån varandra. Får verkligen hoppas att det inte dröjer lika länge tills  nästa gång =)


Elias är magsjuk och då menar jag inte maginfluensa ;) Kan ju säga såhär att så många blöjor har jag nog aldrig bytt under ett dygn men lyckligtvis är han på ganska bra humör i alla fall. Just nu springer han runt och terrar sin far som försöker övertala honom att spela wii HaHaHa

Ny rättegång för Abbas Rezai har det blivit också (äntligen) och jag är en av många som följer den. Ska bli intressant att se vad som kommer hända men Sverige är ju känt för att ha ett pissigt rättsystem så det skulle inte förvåna mig om föräldrarna går fria i brist på bevis och sonen får stanna i Sverige...



Gå gärna med i min facebook grupp för att hedra Abbas minne:

https://www.facebook.com/?sk=lf#!/pages/Till-minne-av-Abbas-Rezai/119174088165740




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0