9 Mars

Elias sover gott efter att gjort återbesök hos tandläkaren och hållit mig sällskap hos Opikern. Stressig dag som bland annat innehöll tur och retur till Nybro men man får trösta sig med att man inte har något inplanerat imorgon…

 

På tal om annat - dagens folk är så jävla ohyfsade! Tre ungdomar står och pratar utanför stationen då jag kommer med barnvagnen. De tittar på mig och flyttar sig två meter istället för att hålla upp dörren jävlen! Jag måste då hålla upp dörren och försöka få in vagnen som genast kändes betydligt större än den var. Detta är inte första gången, åh nej, folk är tydligen såhär! När jag skulle in i en annan butik idag kommer det en kille springandes och jag då, min idiot, trodde ju att han skulle hjälpa mig med dörren men tji fick jag då dörren smällde igen framför ansiktet på mig. De gamla SJ tågen är ju inget vidare när man är ensam med en stor barnvagn. På väg till Nybro hjälpte tågvärdinnan mig men när jag skulle av var hon borta. Snabbt ryckt en söt kille in och hjälpe mig vilket fick mig att återfå tron på mänskligheten… lite i alla fall ;)

 

Så, det är inte utan att man undrar: Är det så jävla svårt att hålla upp en dörr?



Kommentarer
Sanna Sandberg

Jadu, det finns nog normala ungdomar nån annanstans än i Emmaboda! :) Förvänta dig inte för mkt av ungdomarna i Emmaboda! :P Hehe

Ja, jag bor ovanför din mormor och samma gata som din mamma :) hehe

2011-03-10 @ 10:19:14
URL: http://www.karleksmumms.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0