14 Mars

Elias vaknade flera gången igår kväll utan att jag förstod varför. Han gnällde och pep och satte sig upp och en gång fick jag till och med ta upp han och gå runt med honom. Först klockan halv två förstod jag vad som var fel. Brandlarmet behöver byta batteri och det piper efter ex antal minuter och tydligen räckte det för att störa hans sömn… Efter det sov han bra men jag är ganska trött efter natten som varit. Klockan tjugo över sju vaknade han och vi har busat runt i vardagsrummet. Jag har precis gett honom och nu ligger han och ska sova middag =)

I helgen firade vi min bror Jonas som fyllde 30. Det är alltid lika kul när alla syskonen samlas och barnen får leka av sig. Väl hemma igen tittade vi på melodifestivalen och jag var mer än nöjd över att Saade gick vidare. Låten är bra, den fastnar och han är ju så snygg att man inte kan titta på honom utan att le ha ha Fast hade jag fått välja skulle denna låten fått en bättre placering:

 

 

 

Loreen - My Heart Is Refusing Me

 I've been crushed, beaten down
And I'm frozen to the ground
Like a fool, I've trusted you
Still I'm hopelessly in love
I never thought that I would be this helpless
I can't believe I'm caving in for you, I
I've been crushed, I've had enough

Now I wanna leave but I'm lost
So now I can't break away
Although I've made up my mind
My heart is refusing me

Me for you, and you for me
It was us against them all
But slowly it came to me
What was underneath it all
I never thought that you could be this reckless
I can't believe you're doing this to me, oh
Strip me down
I'm naked now

And I wanna leave but I'm lost
Somehow I can't break away
Although I've made up my mind
My heart is refusing me

I've been crushed, beaten down
Still I'm hopelessly in love



Kommentarer
LADY UMBRELLA

loreen e grym!

2011-03-18 @ 15:13:06
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0