19 Maj

Igår åkte jag och Elias ut till Nybro för att hälsa på Puki (syster) och Elice. Ola var på resande fot så vi hade huset heeelt för oss själva. Var ute och gick lite innan maten sedan blev det lek i trädgården. Elice hade fått en gungställning så båda satte sig i varsen gunga. Elias som inte gillar att gunga tyckte plötsligt att det var roligt. Mitt i allt lossnade ena snöret och Elias for i marken, lyckligtvis fastnade han i gungan och slog inte i huvudet men FY va läskigt det såg ut! Trodde hjärtat skulle hoppa ur bröstet... skönt att det gick bra i alla fall, Elias ville till och med gunga mer efter det -vilket han såklart inte fick!

På kvällen blev det gottis, big brother och en hel del snack -tyvärr funkade inte texten på "only the strong" annars hade vi även haft en hel del ögongodis och nostalgi att förgylla kvällen med :P

Söta ungar vi har jag och syrran - Elias lärde sig säga "Nelly"(deras hund) och sa det hela dagen idag... Elice däremot lärde sig säga "gurka".... jag är inte förvånad, vi gillar att äta i vår familj :P Idag när jag gick in till henne tittade hon på mig, sken upp och sa "kaka"... inte hej, inte godmorgon utan KAKA. Lika sockersugen som mor sin he he



Busungarna äter kräm och gottar sig <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0