12 November

Äntligen var det helg igen! Efter att ha jobbat hela veckan är jag kort sagt helt slut i kroppen. Att gå upp vid fem gjorde mig inget även om jag var trött, illamåendet var det heller ingen fara med men däremot foglossningen växte för varje dag och gjorde sig väl påmind under fredagen :P

Idag har Björn fått lov att jobba i källaren. Han håller ju på att bygga sig en musikstudio där nere och med jobbet och Elias i veckorna har det varit ont om tid. Så idag ser jag honom knappt gissar jag på HaHaHa

 

Elias sover middag och jag sitter vid datorn. Ska snart väcka honom och bege oss en sväng till affären… Har slut på idéer när det kommer till mat så har du något förslag är det varmt välkommet!

P.S Min bok har ni ÄNTLIGEN kommit! Ska snart lägga upp både bilder och text för den som är nyfiken ;) Själv är jag nöjd även om Vulkan kunde gjort ett bättre jobb... D.S





Kommentarer
svärmor o farmor

Grattis till boken!!

2011-11-12 @ 17:51:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0