17 November

Idag vaknade jag av att Elias pratade för sig själv och var hur glad som helst. Glädje blev dock kortvarig då han fick se att det var jag som kom för att plocka upp honom och inte hans pappa… Men efter en stunds surande var han på gott humör igen :)

 

Jag har letat som en galning efter en gravidjacka men det finns bara det jag anser vara fula jackor som tydligen är mode just nu. Jag vill ha en traditionell jacka med luva och ludd men det var inte lika lätt att hitta. När jag väl hittade en på bonbrix hemsida fanns den inte i min storlek. Jag har återkommit varje dag i hopp om att någon skulle skicka tillbaka och så idag fanns den i stolek 38 igen. Förhoppningsvis finns den i lager och inte bara på nätet, vore trist om man fick ett mail där det stod att den var slutsold (igen). Det har ju liksom hänt innan…

 

Denna klickade jag hem:






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0