28 November

I helgen var vi hos mina svärföräldrar i Sya. Elias var på toppenhumör och log i stort sett hela tiden när han fick leka med ”famoo”, ”fafaa” och ”Niklaa” HaHa På lördagskvällen passade jag och Björn på att besöka Niklas utan Elias. Det blev både film, spel och fin plankmiddag med oxfile och annat gottis *mmmm*





 

Foglossningen har blivit mycket värre och till råga på allt får jag ont i magen när jag gått en stund. Jag tror inte att detta är något att oroa sig över men Björn och jag pratade och kom fram till att det är bättre att jag går hemma på heltid. Trist då jag verkligen trivs på jobbet men det vore dumt att pusha sig för hårt, man har ju trots allt massa veckor kvar att gå…

 



Kommentarer
svärmor o farmor

Ja vi har verkligen haft en riktig trevlig helg med er. vårt älskade barnbarn o er.

2011-11-28 @ 18:01:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0