30 November

Inte för att skryta men vilken underbar unge jag har! Idag på morgonen när jag lyfte upp honom kramade han om mig. När jag frågade om han ville ha välling svarade han ”ja tack” och nickade. Skrattat och varit på toppenhumör sedan dess (fast dagen är ännu ung…). När vi satt och tittade på barnprogrammen slet han blicken från teven, klappade magen och sa ”såja bebben” HaHa

 

Igår var vi på Ikea och inhandlade lite saker till hemmet. Ett skrivbord till Björns studio, en säng till Elias och sist men inte minst en bäddsoffa till lekrummet/gästrummet. Nu när vi bestämt hur vi ska ha det i det sistnämnda kan vi äntligen börja måla och dona så att vi kommer någon vart :P

 

 


I eftermiddag ska jag försöka att julstäda, har inte hunnit med allt ännu. Letar fortfarande efter ett par gariner men hittar inget som passar min smak :/



Kommentarer
svärmor o farmor

SÅ fint det kommer att bli. Kommer till er nästa år. Låter långt bort men idag är det redan 1 dec.

2011-12-01 @ 07:50:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0