9 November

GUD va skönt att inte behöva smyga längre! I tio veckor har vi hållit det hemligt att vi ska ha barn på nytt. Jag mår lika illa som när jag väntade Elias, om inte ännu värre… Men, det är helt klart värt det. Nu kanske vännerna mina förstår varför jag varit så osocial och inte orkat umgås eller ens varit aktiv på nätet :P Blir lite lättare att uppdatera nu när man inte längre har något att dölja ;)

Har jobbat för första gången på nästan två månader också. Som tur är trivs mina jobbarkompisar lika bra med mig som jag trivs med dom så nu när jag är på G igen var jag mer än välkommen tillbaka. Älskar mitt jobb… Denna vecka blir jag kvar till fredag men efter det är det en dag i veckan som gäller, vilket passar mig perfekt eftersom Elias inte går på dagis :)

Var på ultraljud i måndags och här är bilderna på vår skatt i vecka 14 för er som vill se: 






Lyckan är total <3



Kommentarer
svärmor o farmor

vad kul att läsa när du skriver.

2011-11-09 @ 22:22:48
Anonym

Naw, så mysigt! stort grattis igen =)

2011-11-09 @ 23:23:41
URL: http://www.minbebis.com/blogg/scroll
Lilo

Ett stort grattis!!!

2011-11-11 @ 18:05:59
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
mamma o mormor

visst är det svårt att vara tyst när man bär på en sån underbar o glädjande nyhet.du ska veta att jag gläds med er.framför allt med dej,dotera mi eftersom att vara gravid är bland den lyckligaste tiden i ens liv o vi ser med spänning fram mot maj...obs!tycker hon e lite lik mej,hehehehe!!

2011-11-12 @ 22:28:37
Alexandra

Grattis gumman

2011-11-14 @ 15:46:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0