23 Februari

Vaknade kvart i sju av att Elias stod vid sängen. ”Ojdå, vad hände?” sa han och tittade på mig med sina stora ögon. ”Vad hände?” frågade jag. ”Bassat!” svarade han och klappade sig för rumpan… med andra blev det blöjbyte och inget morgonmys idag HaHa

 

I tisdags var jag i Kalmar och pratade med en barnmorska. Kom fram till att jag numera alltid ska gå med kryckor och foglossningsbälte. Bältet är ingen fara men hur f*an ska man kunna gå ut med kryckor och en unge på 2½ år? Han håller ju alltid hand och i och med att Björn jobbar som han gör är det oftast bara jag och Elias…

 

För övrigt förstår jag inte varför vi har en gynmottagning i Emmaboda. Jag har försökt få tag i dom i flera dagar nu men antingen är det ingen telefontid, full kö eller stängt! Men det är ju Emmaboda vi snackar om, hade jag varit politiker hade jag säkert haft en egen linje tjugofyra timmar om dygnet *mummel mummel*



Kommentarer
tina

Mjo lite då o då bloggar jag på :P När ska vi ses då? Vikken vecka är nu i nu ? :D

2012-02-28 @ 20:59:06
URL: http://onodiginfo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0