25 November

När vi träffades första gången visste jag direkt,

att jag ville leva med dig för du passade mig perfekt.

Du förstår och du behandlar mig lik ingen annan gjort,

Nu firar vi fyra år, tänk va tiden går fort.

Vi blev sambo snabbt och förlovade oss efter ett år,

jag lägger handen på hjärtat och känner hur det slår.

Du kände detsamma och vi gick fort fram,

kärleken är att veta vart man har varann.

Andre året skaffade vi hus och bil,

vi renoverade och planerade vårat liv.

Lyckan är att få somna med dig intill,

och att vakna upp vid din sida är något jag alltid vill.

Tredje året friade du och vi blev man och fru,

ingen har behandlat mig så bra som du.

Det är ingen hemlighet hur jag känner,

vi är inte bara gifta utan också bästa vänner.

drömmen blev sann och jag lever det liv jag alltid ville,

och efter fyra år ihop föddes vår lilla kille.

Vår son är vacker som en ängel och så lik sin far,

du och Elias är det finaste jag har.

Livet är underbart och jag saknar ingenting,

Nu och för alltid är jag din...


//Till min Man på våran 4-års dag
Älskar dig, du gör mig hel

(Låten i videon har Björn gjort & det är även han som sjunger)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0