20 Juni

 

Jag minns för ett år sedan då min dröm blev sann,

för exakt ett år sedan sa vi "Ja" till varann.

Du var så stilig som en prins,

jag tänker tillbaka och jag minns.
 
Du tog min hand och jag fick en ring,

du lovade att för alltid vara min.

Från den dagen är vi man och fru,

jag är lika lycklig då som jag är nu.

Du uppskattar mig och finns alltid där,

Du är min bästa vän och älskar mig för den jag är.

Du kysser mig och min mage du klappa,

du kommer att bli den bästaste pappa.

Det var kärlek vid första ögonkastet och nu är jag gravid,

jag älskar dig nu och för alltid...
 

//Till min man på våran 1:a bröllopsdag



Kommentarer
Svärmor

GRATTIS på bröllopsdagen. Ni är underbara !!!

2009-06-20 @ 15:09:35
Mamma

Så himmla gullig dikt.Björn måste ju vara otroligt stolt över sin fru (o min dotter)Förstår hur mycket ni älskar varandra.Var rädda om er och vårda er kärlek så har ni många trevliga bröllopsdagar att fira.Älskar er....

2009-06-24 @ 13:21:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0