Till min älskade make

Jag älskar sättet du tittar på mig med glimten i ögat som säger allt då orden inte räcker till,
Sättet du ler avslöjar allt och jag vet precis hur du tänker eller vad du vill.


Jag älskar hur du håller om mig då det är halt och du är rädd att jag ska falla,
du ger mig både trygghet och värme då vintrarna är kalla.


Jag älskar när du öppnar dörren oavsett om det behövs eller ej,
det har du alltid gjort men det är fortfarande lika smickrande för mig.

Jag älskar hur du uppvaktar mig utan att du ens behöver,
Jag har tappat räkning på alla blommor, dikter, sötsaker och annat du räckt över.

Du ska veta att jag blir lika glad varje gång oavsett om det gäller en blomma eller grej,
men den riktiga gåvan är tiden jag spenderar med dig.

Jag älskar hur du alltid sätter familjen i första hand,
hur du tar dig tid med vår son och anser att viktigast är att vi har varann.

 

Jag har aldrig hört dig klaga vare sig på att han är jobbig eller att du inte har tid,
när det gäller familjen finns du där alltid.

 

Jag älskar sättet du är perfekt med allting,
Jag tackar gud för att det var just jag som fick din ring.

 

Glöden för dig kommer alltid att brinna,
ingen kommer någonsin att kunna ta din plats eller få mig att försvinna.

 

//25/11 2011 
Grattis på 6-års dagen min älskade,
Jag älskar dig av hela mitt hjärta...





(1:a bilden på Björn. Tagen knappt en timme efter att jag mött honom på stationen... han hade ingen aning om att jag tog kort HaHa)




Kommentarer
Katta

guud så vackert skrivet, guuud blev ju tårögd i dina fina ord som du ger honom !! vackert vackert ... som en saga med lyckligt slut, fast din saga har varje dag ett underbart kapitel som man bara vill läsa mer o mer om !! jag önskar er ALL lycka i världen, o evig kärlek för finare par än NI finns inte... ying o yang, eld o värme, perfekta pusselbitarna ALLT, o i dig Marie ser man sån LYCKA i dina ögon !! happy for you darling <3<3<3<3

2011-11-25 @ 13:31:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fru Bodin

Living the dream

RSS 2.0